Человек не терпит насилия!

ФОРУМ ПЕНСІОНЕРІВ ТА ВЕТЕРАНІВ МВС

Довайте обсуждать как заставить Кабмин выполнить норми Законов о повышении пенсии в связи созданием Нацыональной полиции.

Оцените материал:
54321
(Всего 0, Балл 0 из 5)
Поделитесь в социальных сетях:

637 ответов

  1. Зустрів знайомого ще працює в СБУ.Він розповів, що в них у службі хотіли підняти посадові оклади та інше грошове забезпечення.Поїхали до Міністерства фінансов щоб узгодити це.Але там згоди не дали, а сказали щоб грошове забезпечення підняли за рахунок інших виплат які не впливатють на перерахунок песії — пенсіонерам.Вот така петрушка.

  2. Все коменты — это эмоции. Проработали годами в МВД, а достоверной информацией никто не владеет.. Плохо значит работали. Это я и к себе отношу…Сидим здесь — прикалываемся то с Васи, то с Пети вместо того, чтоб делом заняться. Предлагаю серьезно поработать с достоверными источниками, после собраться и обсудить — как быть.

  3. васся.все будет .только после 16 февраля.они уже тебя боятся.лысый от тебя ховается по веткам.потерпи еще месяц.разминай партмоне.тебе и твоей семьье денег побольше.!!#

  4. Если верить оперативной информации на сайте, дело за малым — отдельным постановлением КМУ. Это как высадка астронавтов на Марс: может и будет, но не скоро… Постановление ВРУ есть, Указ и.о. царя есть, а лысый где то очки потерял…Лучше бы куля в лоб…Жаль, что за время работы не обзавелись надежными источниками в кабмине, администрации и управлении.Там наверняка о чем то ведают…

  5. У зв’язку з набранням чинності 29.12.2015 Закону України від 23.12.2015 № 900-VIII «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення гарантій соціального захисту колишніх працівників органів внутрішніх справ України та членів їхніх сімей» та зміною ст. 63 Закону України від 09.04.1992 № 2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» пенсія пенсіонера МВС України, звільненого з посади співробітника міліції, має обчислюватися та підлягає перерахунку з урахуванням видів грошового забезпечення, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством для поліцейських. Це грошове забезпечення вже затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2015 р. № 988 «Про грошове забезпечення поліцейських Національної поліції». Згідно ст. 51 Закону України від 09.04.1992 № 2262-XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» призначена пенсія підлягає перерахунку з дати виникнення права на нього без обмеження строком та провадиться з першого числа місяця, що йде за місяцем, в якому настали обставини, що тягнуть за собою зміну розміру пенсії.

  6. Витя, переведи на нормальный язык эту ахинею, чтобы мы все поняли чего ждать, ато топчемся здесь уже 2 месяца на форуме и никак не поймем когда же сделают перерасчет. Я надеюсь, что грамотный вася, тебе поможет.

  7. Так я же и просю уже не одного такого васю, пояснить мне, не очень граматному, своими словами, а не цитатками, то что все уже наизусть знают. А Юрику- 2 надо не обижаться на форумчан за их комментарии, а самому обратиться с обращением в КМУ например, за официальными комментариями или Уполномоченному ВР по правм человека т.к пользователи соц.сетей не есть официальные должностные лица, уполномоченные на такие комментарии. Мы здесь делимся мыслями по этому поводу, а не толкуем официально тот или иной Закон или подзаконный акт. И самому последнему помощнику собаковода васе, после февральской пенсии, понятно ШО ПЕРЕРАХУНКУ НЕ БУДЕ в ближайшее время т.е. в обозримом будущем, никому из отслуживших как в ВС так и других структурах. Щасти.

  8. Відповідно до прийнятих нормативно-правових актів органи пенсійного фонду зобов’язані проводити перерахунок пенсій працівникам органів внутрішніх справ відповідно до нових умов оплати праці працівників поліції.Коли такий перерахунок не буде проведений буду звертатися в суд, на це є усі правові підстави.

  9. Вітю, та ми ж не проти, тільки ніколи ПФУ САМ цього не робив, бо він це має робити на підставі довідки з попереднього місяця служби, а цю довідку мають направляти кадрові апарати відповідних служб. Якщо подаси до суду на ПФУ, то програеш справу. Я вже не раз писав, що на сьогодні не має підстав для кадрів для видачі таких довідок так як нові оклади для поліціянтів вже були установлені. до того як бувших ментопенсів прирівняли до пенсіонерів поліції. Перерахують тільки тоді, коли будуть змінені вже ті великі поліцейські оклади. Якщо грамотний, то подивись хронологію прийняття законів та постанов , починаючі з ЗУ”Про поліцію”, тобто, що і коли було прийнято. Заднім числом у нас нічого не робиться. Позов до суду нічого не дасть, так як не прийнята відповідна нова постанова КМУ з цього приводу, а заставити прийняти таку постанову Яценюка може тільки черговий майдан, який нам не потрібен зараз.

  10. Не факт що ПФУ після отримання довідки з кадрів здійснить перерахунок. При звільненні кадровики допустили помилку при грошовому атестаті тим самим занизили суму шрошового забезпечення, вважали що це вірно. Рішення суду на мою користь, через 1,5 року виправлений скерували грошовий атестат в ПФУ, а ті пвдераси відмовили, бо не були учасниками судоаого процесу. Такщо пацани надіі мало на демократичне вирішення питання. В нас як завжди — тільки сила вирішує

  11. Яка ще постанова потрібна? Є постанова КМУ від 11.11.2015 р.№988, є Закон від 23.12.2015 р.№900-УІІІ, тобто усі підстави для перерахунку.В органах пенсійного фонду сказали, що чекають довідки з органів поліції. І ще додатково, зі слів працівників поліції на сьогодні вони одержують оклад, надбавку за звання і за вислугу років інших доплат, премій немає і саме з цих складових буде проводитись перерахунок пенсій.

  12. Хлопці, я все прекрасно розумію, бо знаю, що отримати потрібне судове рішення-це одне, а виконати його- це вже інше. Я також розумію, що не одна кадрова служба самостійно не надасть ні однієї довідки у ПФУ без БАМАЖКИ з Київа і їм начхати на те я к Ви розуміїте ті Постанови КМУ, бо кадровий апарат на місцях, це не є незалежна ланка, а найнижча ступінь ланцюжка, верхівка якого сидить у Київі. Якщо вам кортить, то звертайтеся до Авакова, клерки якого дадуть такі відповіді, які вже виклали форумчани на форумі співробітників МВС. Якщо не читали, то раджу почитати.

  13. Нехай хтось підготує типовий зразок позову в суд з цього приводу і засипати суди цими позовами, а потім в європейський суд

  14. Хтось вже підготував і виклав на тому форумі.Раджу вивчити відповідну тему. Нажаль я не є ветеран чи пенсіонер МВС, моє ще попереду так як ДПТСУ ще не чіпали рехформатори. Наполегливо рекомендую всеж вивчити хронологію прийняття рішень по поліціянтам і ЗУ від 23 грудня за той рік, бо маю відповідний досвід у розплутуванні закавичок,наприклад коли переходили на новий Кримінальний Кодекс та виконання по три амністії на рік, наприклад у 1997 році, це теж була нелегка справа, тобто за помилки можна було легко самому сісти до кацету. Прислухайтесь до моїх порад, але вирішувати вам, хлопці. Я не маю ілюзій з цього приводу.

  15. Недавнее повышение денежного обеспечения и премий военных не предусматривает проведения перерасчета пенсий военным пенсионерам.
    Об этом сообщили в Минобороны Украины во время организованной ведомством специальной интернет-конференции для военнослужащих ВСУ и членов их семей, пишет ”Укринформ”.

    “Издание министром обороны Украины приказов об изменении составляющих размеров денежного обеспечения и премий военнослужащим не является основанием для сообщения Пенсионному фонду Украины и проведения перерасчета пенсий”, — отметили в ведомстве.

    В МОУ подчеркнули, что согласно Порядку проведения перерасчета пенсий, назначенных согласно Закону Украины “О пенсионном обеспечении лиц, уволенных из военной службы, и некоторых других лиц”, утвержденному постановлением Кабмина от 13 февраля 2008 г. № 45, “перерасчет ранее назначенных пенсий осуществляется в случае принятия решения Кабинетом Министров об изменении хотя бы одного из видов денежного обеспечения или в связи с введением новых ежемесячных дополнительных видов денежного обеспечения”.

    Вот такая петрушка….

  16. Эти ответы с 2008 года режиссирует ПФУ. Ни в Законе, ни в ПКМУ № 45 не говорится, что это только прерогатива КМУ. Суды это давно подтвердили. Есть решение ВСУ, приняли его пару лет назад в обкуренном, видимо, состоянии, что премия является временной, непостоянной и т.д. Поэтому не надо обращать на нее внимания. Это неправильно и не соответствует Закону.

  17. Это сегодня прочитал в ukr.net Рад бы не обращать внимания, если бы самого не касалось. Как то уже все морально на строились на повышение, а здесь засада… Обидно будет если в очередной раз кинут. В России в своё время, после поднятия зарплаты силовикам почти в три раза, пенсии всем бывшим пересчитали…значительное повышение получилось. Они довольны…

  18. КарткаФайлиІсторіяЗв’язкиПублікаціїТекст для друку
    Потрібно включити javascript!: Для роботи з цією сторінкою потрібно увімкнути javascript в параметрах броузера.
    Крім того, для нормальної роботи необхідно мати підтримку cookies, якщо не встановлено по замовчанню…
    Документ v004p710-15, чинний, поточна редакція — Прийняття від 13.05.2015  

    ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
    РІШЕННЯ
    КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ

    у справі за конституційним зверненням громадянина Сердюка Вадима Леонідовича щодо офіційного тлумачення положень частини третьої статті 63 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб“

    м. Київ
    13 травня 2015 року
    № 4-рп/2015

    Справа № 1-9/2015

    Конституційний Суд України у складі суддів:

    Бауліна Юрія Васильовича — головуючого,
    Бринцева Василя Дмитровича,
    Вдовіченка Сергія Леонідовича,
    Гультая Михайла Мирославовича,
    Запорожця Михайла Петровича — доповідача,
    Литвинова Олександра Миколайовича,
    Мельника Миколи Івановича,
    Саса Сергія Володимировича,
    Сергейчука Олега Анатолійовича,
    Сліденка Ігоря Дмитровича,
    Стецюка Петра Богдановича,
    Тупицького Олександра Миколайовича,
    Шаптали Наталі Костянтинівни,
    Шевчука Станіслава Володимировича,
    Шишкіна Віктора Івановича,

    розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним зверненням громадянина Сердюка Вадима Леонідовича щодо офіційного тлумачення положень першого речення частини третьої статті 63 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб“ від 9 квітня 1992 року № 2262-ХІІ (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399) з наступними змінами (далі — Закон).

    Приводом для розгляду справи згідно зі статтями 42, 43 Закону України „Про Конституційний Суд України“ стало конституційне звернення громадянина Сердюка В.Л.

    Підставою для розгляду справи відповідно до статті 94 Закону України „Про Конституційний Суд України“ є наявність неоднозначного застосування судами України положень першого речення частини третьої статті 63 Закону.

    Заслухавши суддю-доповідача Запорожця М.П. та дослідивши матеріали справи, у тому числі позиції, висловлені Президентом України, Головою Верховної Ради України, Головою Верховного Суду України, Головою Вищого адміністративного суду України, Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством оборони України, Міністерством соціальної політики України, Міністерством юстиції України, Пенсійним фондом України, Службою безпеки України, науковцями Інституту держави і права ім. В.М. Корецького НАН України, Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Національного університету „Одеська юридична академія“, Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Всеукраїнським громадським об’єднанням „Комітет по захисту прав військовослужбовців та працівників Міністерства внутрішніх справ і Служби безпеки України „За справедливість“, Конституційний Суд України

    установив:

    Громадянин Сердюк В.Л. звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положень першого речення частини третьої статті 63 Закону, згідно з якими „усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством“. Автор клопотання просить витлумачити ці положення в аспекті того, чи є наведений у них перелік нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення вичерпним, чи в цей перелік можуть включатися й інші види грошового забезпечення, зокрема щомісячна додаткова грошова винагорода, встановлена Постановою Кабінету Міністрів України „Питання грошового забезпечення окремих категорій військовослужбовців Збройних Сил, Державної прикордонної служби, Національної гвардії та осіб начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту Державної служби з надзвичайних ситуацій“ від 22 вересня 2010 року № 889 з наступними змінами.

    Необхідність в офіційному тлумаченні положень першого речення частини третьої статті 63 Закону Сердюк В.Л. обґрунтовує неоднозначним їх застосуванням Вищим адміністративним судом України. Так, у справі, в якій він був стороною, суд визнав, що закріплений у вказаних положеннях Закону перелік щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, а саме надбавок, доплат, підвищень, є вичерпним, а тому встановлення Кабінетом Міністрів України щомісячної додаткової грошової винагороди не є підставою для перерахунку пенсій. Натомість в інших справах суд дійшов висновку, що така винагорода є щомісячним видом грошового забезпечення, введення якого є підставою для перерахунку пенсій, оскільки ознаки цієї виплати відповідають ознакам додаткових видів грошового забезпечення військовослужбовців (надбавок, доплат, підвищень), про які йдеться у першому реченні частини третьої статті 63 Закону.

    Така неоднозначність, як стверджує автор клопотання, призвела до порушення його конституційного права на рівність перед законом, гарантованого частиною першою статті 24 Конституції України.

    Конституційний Суд України, розглядаючи порушені в конституційному зверненні питання, виходить з такого.

    2.1. Україну проголошено соціальною, правовою державою, в якій визнається і діє принцип верховенства права; Конституція України має найвищу юридичну силу; закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй; органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (стаття 1, частини перша, друга статті 8, частина друга статті 19 Конституції України).

    Громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, у старості та в інших випадках, передбачених законом (частина перша статті 46 Конституції України). В Україні на конституційному рівні гарантовано право громадян на соціальний захист, для забезпечення якого необхідне здійснення комплексу державно-правових заходів, одним із яких є законодавче визначення основ соціального захисту, форм і видів пенсійного забезпечення (пункт 6 частини першої статті 92 Конституції України).

    Конституційний Суд України зазначив, що Основний Закон України закріплює основоположні засади права громадян на соціальний захист і відносить до законодавчого регулювання механізм реалізації цього права (абзац сьомий пункту 2 мотивувальної частини Рішення від 20 червня 2001 року № 10-рп/2001).

    За Конституцією України Кабінет Міністрів України забезпечує виконання Конституції та законів України, в тому числі у сфері соціального захисту (пункти 1, 3 статті 116).

    2.2. Загальні умови, порядок нарахування та розмір пенсій визначаються, зокрема, законами України „Про пенсійне забезпечення“ від 5 листопада 1991 року № 1788-XII, „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“ від 9 липня 2003 року № 1058-IV.

    Пенсійне забезпечення окремих категорій громадян регулюється спеціальними законами з урахуванням особливостей умов праці, характеру, складності і значущості виконуваної роботи, ступеня відповідальності, певних обмежень конституційних прав і свобод тощо.

    Закон має на меті реалізацію особами, які перебували на військовій службі, свого конституційного права на державне пенсійне забезпечення у випадках, передбачених Конституцією України та Законом, і спрямований на встановлення єдності умов та норм пенсійного забезпечення зазначеної категорії громадян України (преамбула Закону). Частиною третьою статті 1-1 Закону закріплено, що зміна умов і норм пенсійного забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за Законом, здійснюється виключно шляхом внесення змін до Закону та Закону України „Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування“.

    Однією з умов пенсійного забезпечення військовослужбовців є визначення видів грошового забезпечення, які враховуються при обчисленні пенсій. Згідно з частиною третьою статті 43 Закону пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за Законом, та членам їх сімей обчислюються з урахуванням, зокрема, щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій в розмірах, установлених законодавством.

    Положеннями першого речення частини третьої статті 63 Закону передбачено підстави для перерахунку пенсій та перелік щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, які враховуються для їх перерахунку. Так, усі призначені за Законом пенсії підлягають перерахунку, у тому числі, у зв’язку із введенням для відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за Законом, нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством.

    Аналіз наведених положень Закону вказує на єдиний підхід законодавця до визначення видів грошового забезпечення військовослужбовців, які враховуються як при призначенні пенсій (стаття 43), так і при перерахунку раніше призначених пенсій (стаття 63).

    Конституційний Суд України наголошує, що виключно Верховна Рада України шляхом прийняття законів визначає види грошового забезпечення для обчислення та перерахунку пенсій військовослужбовців та осіб, які мають право на пенсію за Законом, а Кабінет Міністрів України вживає заходів щодо забезпечення права осіб на пенсійне забезпечення, керуючись Конституцією та законами України.

    Отже, перелік щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, введення яких є підставою для перерахунку пенсій зазначених категорій осіб, визначається виключно законами України.

    Граматичний аналіз положень першого речення частини третьої статті 63 Закону дає підстави стверджувати, що слова „надбавок, доплат, підвищень“ є вставленою конструкцією словосполучення „нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення“, яка вказує на те, що такими видами є лише надбавки, доплати, підвищення.

    З огляду на наведене Конституційний Суд України дійшов висновку, що додаткові види грошового забезпечення військовослужбовців, які враховуються при перерахунку пенсій, визначаються виключно законами України, а встановлений у положеннях першого речення частини третьої статті 63 Закону перелік нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, який включає надбавки, доплати, підвищення, є вичерпним.

    Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150, 153 Конституції України, статтями 51, 62, 63, 66, 67, 69, 95 Закону України „Про Конституційний Суд України“, Конституційний Суд України

    вирішив:

    Положення першого речення частини третьої статті 63 Закону України „Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб“ від 9 квітня 1992 року № 2262-ХІІ з наступними змінами, згідно з якими „усі призначені за цим Законом пенсії підлягають перерахунку у зв’язку зі зміною розміру хоча б одного з видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, або у зв’язку із введенням для зазначених категорій осіб нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення (надбавок, доплат, підвищень) та премій у розмірах, встановлених законодавством“, в аспекті порушених у конституційному зверненні питань необхідно розуміти так, що до встановлених виключно законами України нових щомісячних додаткових видів грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, на підставі введення яких усі призначені за цим законом пенсії підлягають перерахунку, належать лише надбавки, доплати, підвищення.
    Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.

    Рішення Конституційного Суду України підлягає опублікуванню у „Віснику Конституційного Суду України“ та в інших офіційних виданнях України.

    КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ

      Знайти слова на сторiнцi:     

    тiльки українськi (або рос.) лiтери, мiнiмальна довжина слова 3 символи…
     
    © Верховна Рада України 1994-2016
    програмно-технічна підтримка — Управління комп’ютеризованих систем
    Інформаційна підтримка — Відділ баз даних нормативно-правової інформаці

  19. Виктору. Согласен с изложенным. Но что то смутные сомнения терзают.. В нашем “правовом” государстве ветер дует в одну сторону — “куда надо”. Думаю все затормозится не начавшись. Отмазка из серии -пока АТО не закончится. А заканчивать его некоторым личностям в высоких креслах совсем не выгодно…

  20. Пенсии украинцев за 20 лет: что можно было купить и когда пенсионерам жилось лучше всего

    Комментарии 0
    Украинских пенсионеров становится все меньше, и все меньше они могут себе позволить с каждым годом. При том что сухие цифры говорят об улучшении жизни стариков, реальная жизнь доказывает обратное.

    Хотя, по данным Госстатистики, средняя пенсия у нас за последние 20 лет составляла от 29% среднегодовой зарплаты в 1996 году до 37% в 2015-м.

    Недавно Domik.ua писал о том, какой государственной помощи лишились пенсионеры .

    О пенсиях, как возможности выжить в период гиперинфляции 1993—1995 гг., говорить не приходится — к концу 1995 года средняя выплата за “заслуженный отдых” составляла в пересчете из купонокарбованцев в гривни аж… 11,5 грн. Как менялась старость за 20 лет, разбиралась ”Сегодня”.

    РАЗБОГАТЕЛИ? Если верить только цифрам, то статистика показывает, что цены у нас выросли за последние 20 лет в 14,3 раза, а пенсии — в 40 раз. То есть пенсии опередили инфляцию по темпам роста в 2,8 раза. Это повышение отражает и пересчет их из гривен в доллары (см. инфографику).

    Читайте также: Инфографика: как меняются цены на продукты в Украине

    Как видим, в предкризисном 2008 году они увеличились с $21 до $148, затем из-за девальвации гривни с 5 до 8 грн/$ упали, но в 2013 году достигли максимального значения за все годы независимости — $180. Увы, из-за нового обвала гривни еще втрое пенсии уменьшились до $66. Если бы пенсионеры тратили только на еду, то их пенсий хватало бы на большее количество продуктов. Так, если, например, в 1996-м на среднюю пенсию можно было купить 78 буханок хлеба, 58 л молока или 11 кг мяса, то 20 лет спустя — уже 195 буханок хлеба, 105 л молока или 19 кг мяса.

    Но цифры не учитывают того, что очень сильно выросли тарифы на комуслуги, подорожали лекарства и одежда. “Пенсионеры не стали жить втрое лучше, чем 20 лет назад, — говорит экс-секретарь Кабмина Виктор Лисицкий. — На “огромную” помощь от государства люди могут купить мяса всего в 1,7 раза больше, а не в 2,8 раза, на которые средняя пенсия опередила среднюю инфляцию. Намного больше, чем втрое, подорожали за 20 лет “коммуналка”, лекарства, проезд. А ведь у половины пожилых людей пенсии минимальные или близкие к ним (сейчас 1074 грн. — Авт.), поэтому их доходы за 20 лет точно упали”.

    Согласны и сами пенсионеры. “В сентябре 2004-го мою пенсию повысили вдвое, со 141 до 282 грн. Стало хватать на жизнь, даже что-то откладывала, — рассказала пенсионерка Ирина Дворецкая. — Сейчас все уходит на еду и лекарства, одежду могу купить лишь в секонд-хенде. На оплату комуслуг оформила субсидию, иначе не выжить”.

    ЧТО ДЕЛАТЬ. Если сравнить наши пенсии с теми, которые выплачивают в развитых странах ЕС, то в Германии средний пенсионер имеет $2240, во Франции — $2700, в Италии — $2100. Конечно, такие пенсии платят не всем, а только тем, кто всю жизнь откладывал себе на старость из зарплаты, минимальные пенсии в разы меньше.

    Читайте также: Кто будет отвечать за качество украинских продуктов. 5 фактов о новой службе

    Эксперты видят выход пенсионеров из нищеты в накопительных пенссчетах. “Нужно создавать накопительную систему не на принудительной, а на стимулирующей базе, тогда люди будут сами заботиться о своей старости, — сказал нам эксперт “Реанимационного пакета реформ” Владимир Дубровский. — Они будут вкладывать в те фонды, которые считают надежными. Единственное, что государство должно гарантировать — некий прожминимум любому пенсионеру, который будет обеспечиваться за счет бюджета. Если в этих условиях зарплата будет белой благодаря снижению налоговой нагрузки на зарплатный фонд, пенсионные отчисления могут быть выше”.

    Но результаты реформы скажутся нескоро, даже если личные пенссчета ввести завтра — достойную пенсию получат лишь те, кому сейчас 35—40 лет и меньше.

    По материалам: СЕГОДНЯ

  21. Не надо злиться, а делать то, что просят наши же коллеги. Об этом я уже писал на другой ветке.Знаю, что читают эту ветку и форумчане с милицейского форума, хотелось бы передать всем привет и особенно актвному пользователю 102 из Лозовой, которому я направил запрос на ФБ из группы ветеранов МВД 2 дня назад.. О какой тогда солидарности может быть речь?

  22. К чему обязывает петиция. Только к тому, что бы ее рассмотрели и дали официальный ответ. Но никак не обязывает к действию. Рассмотрят и что то ответят. Это что то будет устраивать их и не устроит нас…Вот и все.

  23. Не тільки пенсіонерам, а іх родичам і товаришам які не працювали ніколи в міліціі. Максимум залучити людей , тому що за пів місяця 700 підписів.

  24. Вопрос к ветеранам милиции и ветеранам других, не менее уважаемых служб! Мне пенсионный ответил, что выплата возобновляется только для воинских ветеранов. А как у Вас?

  25. Ветераны воинской службы оказались самые ровные среди равных т.е. Закон у нас один “О статусе ветеранов…”, но ВР посчитала, что бывшие военнослужащие-ветераны должны жить лучше, чем остальные категории ветеранов, носивших погоны. Логику не понять, можно только сочувствовать нам, кого кинули в очередной раз и вбили клин даже между ветеранами, как я не пойму до сих пор почему обьем льгот на оплату газа на первом этаже больше, чем на 6 при одинаковой площади квартиры и при наличии одинаковых заслуг. Кто может обьяснить мне логику КМУ в разрезе Конституции Украины?

  26. Я имел ввиду при работе на гос службе. С января — воинским ветеранам при нахождении на гос службе возобновили выплаты

  27. Я как раз это имел ввиду. Вам надлежит с копией удостоверения обратиться в ПФУ. Остальным ветеранам пенсия уже не нужна т.к. на госслужбе они получают окуенную зарплату. Вот такое у нас равенство всех по КСУ,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Читайте также

ДСНС чи МНС

Шановні рятувальники! Ця тема призначена для комплексного обговорення проблем та пропозицій! Хто на вашу думку був би гідний очолити службу?

ДЛЯ ОКПП

Що еліта мовчите? А де прес-служба, а де ця блядь? Показушно-брехлива зі своїм фотоапаратом? Яка вміє тільки про псів писати……

В Україні обговорюють статтю Путіна

На провідному експертному інтернет-телеканалі «UkrLife.TV» методолог, радник Офісу президента і політолог розповіли, що вони думають про висловлювання російського президента у…
НОВОСТИ